31 Mayıs 2017 Çarşamba

Guzellikmeselesiyleilkbulusma etkinligi


Herkese merhaba :) geçtiğimiz günlerde guzellikmeselesi hilal arkadaşımızın davetiyle #guzellikmeselesiyleilkbulusma etkinliğine katıldım. Şimdi sizinle ayrıntıları ve sponsorları paylaşacağım. Haydi başlayalım.

Etkinliğimize Ankara YHT'nin içindeki avmde bulunan Gloria Jean's Coffee ev sahipliği yaptı. Gerçekten mekanı çok beğendim. Niyetli olduğum için o güzel kahvelerinden içemesemde, ramazandan sonra mutlaka uğrayacağım biyer oldu.


Etkinlik hilalin açılış konuşmasıyla başlayıp, vissmate markasının yetkilisinin marka hakkındaki konuşmasıyla devam etti.

Daha sonra ise pastamız geldi.
Bu güzel pastamız için @icakedcom a teşekkürlerimi borç bilirim. Gerçekten çok emek verilmiş şık bir pastaydı. Ankara da yaşayanlar için söylüyorumki eğer hayallerinizi bir pastaya yansıtmak isterseniz https://www.icaked.com adresini bir inceleyin derim.

Şimdi gelelim ürünlere ve sponsorlarımıza

1-) Dr Outker Turkiye
Sevgili Dr Outker bize ekmek karışımı, brownili puding, kekburger ve fondü paketleri göndermişlerdi. Ben zaten öncesinde de kek, pasta yaparken sürekli Dr Outker ürünleri kullanan biri olarak bu hediyelerine çok sevindim.

2-) Fellas Çikolata

İftardan sonra afiyetle yediğim çikolatalı barlar.  Bu çikolataların diğerlerinden farkı;
%100 doğal, katkısız, koruyucusuz, şeker ilavesiz, ham ve glutensiz olması. Nerelerde satılır vs gibi bilgileri öğrenmek için https://www.fellasfoods.com.tr/ adresini inceleyebilirsiniz.

3-) Procsin
Bu sıra adını siyah maskeleriyle oldukça sık duyuran procsin markası ise bize; çil ve leke karşıtı güneş kremi ile aktif karbon diş macunuyla katıldılar. Aktif karbon nedir? Sivilce, siyah nokta gibi problemlerinize nasıl iyi gelir ? Vs gibi sorularınızın yanıtı için ise http://www.procsin.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

4-) Lr Temsilcisi
Lr temsilcisi Havva hanımda bize Lr markasının bu en sevdiğim renklerden biri olan bu renkte bir ojesini göndermişlerdi. Kendilerine teşekkür ediyoruz.
İnstagram profili:
https://www.instagram.com/havva_bulut_istanbul/

5-) Capilactif

Sevgili Capilactif markası da bize şampuan numuneleri göndermiş. Umarım içlerinde saç dökülmeme iyi gelecek bir ürün vardır ve bana büyük boyunu aldırır.  Bu markayı incelemeniz için ise instagram profilininin linkini buraya bırakıyorum. 

6-) Farmasi Temsilcisi
Bizim blogger arkadaşımız olan ama farmasi temsilciliği de yapan Zeynep Hanım ise bize markanın deodorantlarından ve bb krem ile at kestanesi masaj jeli numunesi göndermişlerdi. 
İnstagram profili: 

7-) Rituel de Beaute 
Bu marka ise bize iki pratik ürün göndermişti. Biri nasır ve topuk çatlaği gidermeye yardımcı stick, diğeri ise horlamayı azaltmaya yardımcı burun bandıydı. Çok merak ettiğim iki ürün gerçekten. En kısa zamanda denenip yorumlanacaklar. 

8-) Club Veronique 
Club Veronique ise bize bu tatlış kalpli parfümlerinden göndermişlerdi. Daha önce bu markanın oda parfümünü ve koku keselerini kullanıp çok memnun kalmıştım.
Ürünlere https://www.clubveronique.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. 

9-) Otacı 

Otacı markası ise bize meyveli mis kokulu şampuanlarından gönderdiler. Ama ne yazık ki yağlı saçlar için :( ve benim saçlarım kupkuru. Objektif olmak adına Bu yüzden arkadaşım üzerinde denenecek olan bir ürün :)
İnternet sitesi: http://www.otaci.com/

10-) Ahmad Tea
Benim daha önce deneyip memnun kaldığım Ahmad Tea markası da bizimleydi. Çok seviyorum bu markayı. Memnun kaldığım tek poşet çay markası :) 
İnternet siteleri: 

11-) Dermokil
Dermokil ise bize çeşitli bakım ürünleri gönderdi. En kısa sürede kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.

12-) Lrougepropa
bu marka ise bize terlemeyi önleyici deo sprey ve dudak dolgunlaştırıcı bakım jeli göndermişlerdi. En kısa zamanda Kullanıp yorumlayacağım.
İnternet Sitesi: 

13-) Essence 
Eczacıbaşı topluluğu ise bize çeşitli makyaj malzemeleri göndermişlerdi.
İnternet Sitesi: 

14-) Splat 
bu marka bize diş fırçası ve diş macunu gönderdiler. Kendilerine teşekkür ediyoruz en kısa zamanda denenecek.

15-) Bronzel 
Bronzel Tasarım takı ise bize çok hoş bilekliklerinden gönderdiler. Ben hemen oracıkta takiverdim zaten. Normalde bileklerim ince olduğu için her bilekliği kullanamıyorum ben. Fakat bu bilekliğin ayarlanabilir yapıda olması ve bu yapısının da çok şık durmasıyla gönlümü fethetti.
Sipariş için : 

16-) Doğadan Çay 
Şirin bardak hediyeleri için teşekkür ederiz. en kısa zamanda denenecek

17-) Bionike
Bu marka bize çeşitli cilt bakım ürünleri gönderdi. Benim payıma saç bakım maskesi düştü. 
internet sitesi: https://www.bionike.it/it

18-) Hilmel Tasarım

Cam şişede gül goncası.
Sipariş için: 

19-) Elma Nikah Şekeri
Ambalajları çok şık olan nikah şekerleri 
Sipariş için :

20-) Monema Ped

En kısa zamanda deniyeceğim :)

21-) Oriflame Danışmanı

Aytül hanım da bize karışık makyaj malzemeleri gönderdi. Benim payıma ise bu tekli far düştü.
Sipariş için: 

22-) Vissmate Turkiye
Çok sevdiğim deterjan markası vissmate de bizimleydi. Bu markanın ürünlerine carrefoursa marketlerinden ulaşabilirsiniz. 

23-) Ozel Bahce
Sizce de çok güzel değil mi :) sevgiyle büyüteceğim. 

24-) Coktatutu

Ve benim uzun zamandır zaten aklımda olan el yapımı güzel kolye :)) 

İşte sponsorlarımız bu kadardı. Gerçekten çok fazlaydılar. Yazı da bu yüzden çok uzun oldu :) buraya kadar okuyanları alnından öpüyorum. Hoşçakalın... 

32 yorum:

  1. Kalemine sağlık kuZum 😘 Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
  2. Yazınız güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel bir gundu canim. Ramazandan sonra beraber gideriz

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlik olmuş anlaşılan.:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinlik olmuş, adınıza sevindim sponsor firma ürünleri de çok güzel iyi günler kullan....

    YanıtlaSil
  6. esenccesnin rimel yorumunu bekliyorum bu arada, sevgiler ...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın , her biri harika :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir etkinlik, hediyeler harika, pastaya ve kolyenize bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Ohhhh çokkk bereketli bir etkinlik olmuş,hepsini keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Keşke bende ankara da yaşasaydım da bu güzeller ile tanışma fırsatı bulsaydım 🤗

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş kuzum, hepsini güle güle kullan balımmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett kuzum keşke sende olabilsen bir ara buluşalım ama :))

      Sil
  12. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim:) Tavsiye ve önerilerinizi bi an önce değerlendiricem:) Bu tür etkinlikleri nerden haber alabiliriz?
    Bende katılmak isterim. Ankara etkinlik'i takip ediyorum fırsat oldukça ordaki etkinliklere gidiyorum ama bu tarz yerlerede gitmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim :) Takipteyim bende bekliyorum muhakkak<<http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde etkinligi düzenleyenlerin daveti üzerine katılıyoruz :) onlar neye göre davet ediyor bilmiyorum sanirim samimi olduklarina ve takipçi sayisina göre degisiyor

      Sil
  13. mekanınız, sponsorlarınız her şey harika. tebrik ederim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Harika gecmis her anini takip ettim:))

    YanıtlaSil
  15. Hediyelerin hepsi birbirinden güzelmiş canım. Güle güle kullan 😘

    YanıtlaSil
  16. Eline sağlık canım ne güzel yazmissin

    YanıtlaSil