14 Ocak 2017 Cumartesi

evde manikur ve tirnak beyazlatma


Herkese merhaba 😊bugun size nasil manikur yaptigimdan bahsetmek istiyorum. Ben fazla oje süren bir insan degilim. Ancak sıklıkla manikur yaparim. Ve tirnaklarimin beyaz olmasi için ugrasirim. Çunku ojeli gibi duruyor ve daha bakimli gorunuyor. Peki ya Törpünun yaninda diş macununun ve agiz çalkalama suyunun ne işi var diye sordugunuzu duyar gibiyim :)) tabiki.bu ürünleri tırnak beyazlatmakta kullaniyorum ben 😍 haydi başlayalim. 

1) Törpüleme aşaması: 
öncelikle manikür işlemine törpüleyerek basliyorum. Ben genelde düz tirnaklardan çok oval tırnaklari seviyorum. Daha  kullanişli oluyor. Eger sizde evde manikur yapacaksaniz mutlaka kağit törpü alın. Şekil vermesi kesinlikle daha kolay oluyor. 

2) Etleri yumuşatma: Bu aşamayı kalyonun tırnak bakım yağiyla yapiyorum. Eger sizde tirnak bakim yagi yoksa vazelin ve zeytin yagi surebilirsiniz. 

Yaği surdukten sonra 5 dakika bekliyorum. Ve diger aşamaya geçiyorum


3) Sıcak Su: önce suyumuzu nasil hazirladigimdan bahsedeyim. Bir kaba sıcak su koyuyorum. Ve içerisine yarım limon sıkıp, ayrıca beyazlatici etkisi olan limon tozu atiyorum. (Bir tatli kasigi kadar)
Ve bir miktar diş beyazlatma etkisi olan agiz çalkalama suyu ekliyorum. İçerisinde alkol içerdigi için  hijyenik oluyor. 
Suyu hazirladiktan sonra törpüledigim tırnaklarimi sicak suya sokuyorum. 
 Su soguyana kadar ellerimi içinde bekletiyorum. Bir ara çikartip tekrardan yağ sürüp yine koyuyorum ellerimi. Su soguyunca kagit havluyla hafif kuruluyorum.

4) Tırnak eti itme: 
 tırnak eti itme aparatıyla tırnak etlerimi itiyorum. Ben kesmeyi sevmiyorum. Ama siz kesmek isterseniz bu aşamada kesebilirsiniz. 
Daha sonra tırnaklarima diş beyazlatma etkisi olan diş macunu sürüyorum. 5 dakika bekledikten sonra yıkıyorum.

5) El Kremi: En son olarak ise ellerimi nemlendirici kremle nemlendirip bakimimi tamamliyorum.

Tırnaklarim bu yaptiklarim sayesinde daha beyaz görünüyor. Ve sanki oje sürmüşüm gibi duruyor. İşte benim evde uyguladigim yontemler bunlardan ibaret. 

Okudugunuz için teşekkur ederim. Beni mobilden okuyorsaniz asagida yer alan web surumunu goruntuleye bastiktan sonra, sag taraftaki izleyiciler kismindan blogumu takip edebilirsiniz. Bir sonraki yazida gorusmek uzere hoşçakalın.... 

4 yorum:

  1. Macunu bende beyazlatmada kullaniyordum. Ama calkalama suyunu hic denememistim.güzel fikir verdi. Cok guzel 💖✨😍

    YanıtlaSil
  2. Tırnak beyazlatma işlemini ilk kez gördüm, mutlaka deneyeceğim canım :) Ellerine sağlık, çok yararlı bir yazı olmuş yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım beğenmene sevindim :))

      Sil