9 Mayıs 2016 Pazartesi

taft ve urban saç köpüğü karşilaştirmasi

          
taft ve urban care köpük
  Herkese merhaba :) kıvırcık saçlı birisi olarak saç köpükleri olmazsa olmazım. Yıllarca bukleli saçlar için elidorun saç kremini kullandım. Ancak o bende yağlanmaya sebep oluyordu. Sonuçta krem. Ve daha ıslak görüntüye sebep verdiğinden, doğal durmuyordu. Köpükle Schwarzkopf markasının taft ekstra güçlü köpüküyle tanıştım. Senelerce bunu kullandım diyebilirim. Saçlarımı yıkadıktan sonra uygulayıp, kurutuyordum. Yapış yapış bir hisse neden olmadığı gibi güzel bir görüntü sağlıyordu. 
schwarzkopf taft köpük
1 ay önce falan Urban Care 'nin Shake Repair Bukleli Saçlar için Köpükünü kullanmaya başladım. Şunu söyleyebilirmki eğer saçlarınıza şekil versin, bukleler belirginleşsin, dalgalı olan saçlarınız kıvırcığa dönüşsün gibi beklentileriniz varsa. Urban Care bunu kesinlikle karşılamayacaktır. Ancak böyle beklenti içerisinde değilseniz, sadece saçlarınızın elektriğini gidermek için ya da kokusu için (urbanın harika kalıcı bir kokusu var) Urban Care'yi beğeneceksinizdir. 

Urban Care köpük

 Taft'ın Kıvırcık veya dalgalı saçlar için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Anneler günü indiriminde 2 tanesi 19.90'dı hemen aldım. Bundan sonra da yoluma taft ile devam edeceğim gibi görünüyor. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!!

1 yorum:

  1. Bende bu tarz bir köpük arayışındaydım bu yazı çok bilgilendirici olmuş, teşekkürler. Üye oldum blogunuza bende beklerim :)

    YanıtlaSil