10 Mayıs 2016 Salı

hair fiber saç dolgunlaştirici sprey



Saç dökülmesi kadınlarda da erkeklerde de en büyük saç sorunlarından bir tanesi. Ancak bizim erkeklere oranla kel kalma olasılığımız yok denecek kadar az :) işte bu ürünü daha çok erkeklere öneriyorum. Renk seçenekleri var mı bilmiyorum. Bana siyah olandan geldi. Siyah saçlı olan herkes kullanabilir. Kadınlarında  dolgunlaştırıcı olarak kullanabileceğini düşünüyorum. Hair Fiber saçınızdaki boşlukları seyrelen ve kırlaşan bölgeleri pratik ve sorunsuz bir şekilde doldurmayı ve saçınızı daha dolgun, sık ve gür bir görünüme kavuşturmayı vaat ediyor.
Kullanım Şekli: Saçlarınızı kremsiz bir şampuanla yıkayınız ve kesinlikle saç kremi kullanmayınız. Saçlarınızı iyice kuruladıktan sonra istediğiniz şekli veriniz. 10 cm kadar uzaklıktan sorunlu bölgeye uygulayın. Gerekli durumda aynı işlemi tekrarlayabilirsiniz. Hair Fiber iyice kuruduktan sonra tekrar tekrarlayabilirsiniz.
Ben bu ürünü abim üzerinde denedim. Gerçekten de seyrekleşen yerleri dolgunlaştırıyor. İşte öncesi sonrası fotoğrafları:
Hair Fiber Öncesi

Hair Fiber Sonrası

Fotoğrafta gördüğünüz üzere dolgunlaştırması gerçekten başarılı. Ancak spreyi sıkarken enseye, kulak kısımlarına, elinize bulaşabiliyor. Kuruyana kadar elinizi saçınıza götürmeminiz gerekiyor. Kuruduktan sonra böyle bir sorun kalmıyor. Elinizi attığınızda bulaşmıyor.  Her gün kullanmak için uygun mu derseniz; bence değil. O kadar bereketli bir ürün olmadığını düşünüyorum. Ve abim o gün yattığında, spreyin yastığa çıktığını söyledi. Bu ürün bence özel günlerde, fotoğraf çekiminde vs. kullanılır. Ayrıca tamamen kelleşen bölgeler için de uygun değil.

İçindekiler : propane/ isobutane, dimethyl ether, ethanol, acrylic copolymer, pigment, fragranca,

Eğer eşiniz, sevgiliniz veya kardeşiniz/abiniz in saç seyrelmesi sorunu varsa denemelisiniz. www.luisbien.com adresinden ulaşabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder