13 Mayıs 2016 Cuma

farmasi lets makeup pudra

Pudra makyajın belki de olmazlarından. Ama aranızda pudra kullanmayan veya ne işe yaradığını bilmeyenler olabilir. Bu yüzden önce pudra ne işe yarar ondan başlayalım:


Genelde herkes pudrayı cildin rengini düzgünleştirmek için kullansa da durum böyle değildir.
Pudra; matlaştırıcı ve sabitleyici bir kozmetiktir. Renk vermekten çok mat bir görüntü sağlar. Eğer altında nemlendirici yoksa 1-2 saat içinde uçar gider. Gün içinde uçan bu pudra tekrar tekrar yenilenirse yüzünüzde parçalı-yamalı gibi duran bölümler ve bulamaç gibi bir görüntü oluşur.

Pudra fondötenin üzerine ince bir şekilde uygulanmalıdır. Eğer fondöten kullanmıyorum sadece pudra kullanmak istiyorum diyorsanız o zamanda mineral pudraları kullanmanızı öneririm.

Sabah makyajınızı yaptıktan sonra toz pudra ile makyajınızı sabitleyebilirsiniz.
Bazı fondötenler yağlı ciltlerde parlamaya sebep verir. Bu durumlarda da pudra kullanılır.

Göz altlarına direkt pudra sürmek tüm ince çizgileri ortaya çıkarır. Ponponla tüm yüze uyguladıktan sonra, ponponun üzerinde kalan son toz kırıntılarını yumuşak hareketlerle bu bölgeye uygulayın. Direkt pudrayı yüzünüze sürmeyin.

Kuru ciltler kullanmadan önce mutlaka nemlendirici sürmeli. Eğer nemlendiricili bir fondöten kullanıyorsanız cildiniz kuruma seviyesine göre nemlendirici sürüp sürmeyeceğinizi ayarlayabilirsiniz. Karma ciltler ise sadece kuru bölgelere nemlendirici kullanabilir.



Benim cildim karma. Yaklaşık 1 aydır falan Farmasi Lets Makeup Pudra yı kullanıyorum. Biraz tozutma yapabiliyor. Kapatıcılığı gayet başarılı. Rengi cildimle bütünleşiyor. Ancak kuru bölgelerimde biraz pütür pütür bir görüntüye sebep oluyor. Bu sorunuda nemlendiriciyle çözüyorum. Eğer pudra arayışındaysanız şans verin derim. Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!!...

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar. ben de uzun sure bu pudrayi kullandim fakat artik uretilmiyor. 3 tane farkli markanin pudrasini denedim ama bunun gibi olmuyor bir turlu. sizin onereceginiz bir marka bir urun var midir buna birebir alternatif olabilecek? tesekkurler..

    YanıtlaSil