16 Aralık 2015 Çarşamba

Saç bakım ürünlerim

Merhaba arkadaşlar :) bugün kullandığım saç bakım ürünlerinden bahsedicem. Fazla ürün kullanmayı sevmiyorum saçımda hangisinin işe yaradığını anlayamıyorum çünkü o zaman. Bu ürünleri kullanıyorum sadece. Aslında down under'ın argan yağlı sıvı saç kremine bayılıyordum. Ancak bittiğinde gratislerde bulamadım onun yerine urban argan yağlı sıvı saç kremini aldım görünüş olarak çok benzediği için sanırım :) ama down under kadar memnun kaldığımı söyleyemem o sanki daha kalıcı gibiydi. Bu belli bir süreliğine yumuşaklık sağlıyor. Yinede severek kullanıyorum. Saçlarımın kuruduğunu hissettikçe sıkıyorum spreyimsi bir kutusu var zaten :)
Ovex'e gelince ovexle tanışmam asena hanım sayesinde oldu. Hc hair care ile birlikte bu ürünüde hediye etti. Kendisine bir kez daha teşekkür ederimm çünkü gerçekten çok sevdim. Hani bitsin birdaha alırım.
Kullanımı: Saçlarımı yıkadıktan sonra havluyla nemini alıp, bu kremi uyguluyorum. 5 dakika bekletip yıkıyorum. (ancak fazla değil tamamen arınmaması için)
İlk yıkamamda bu ürünü fazlasıyla beğenmiştim. Ancak bir süre kullanıp yorum yapmak istedim. 1 ay kadar oldu kullanmaya başlayalı. Bütün kırıklarım gitti tabiki diyemem ancak kullandığımda saçlarım daha parlak, canlı ve yumuşak oluyor. Tabi bu etkiler zamanla geçmeye başlıyor o zamanda sıvı saç kremimden sıkıyorum �� bu arada saçlarım gerçekten uzadı eski haline geldi bununla ilgili en kısa zamanda bir yazı gelicekk sağlıcakla kalın :* :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder